Marketing
Kanalen
De Interieur- en Bouwbeurs wordt gepromoot via diverse kanalen.
De Zondag
Editie West-Vlaanderen Zuid op 31/08, 07/09 en 14/09: drie keer 82.475 lezers
Knack Weekend
295.000 lezers
Knack Weekend Black
28.000 exemplaren
Radio 2 West-Vlaanderen
242.000 luisteraars per dag
Interieur- en Bouwbeurs Waregem
Krant van West-Vlaanderen
419.222 lezers
Focus-WTV
300.000 kijkers per dag
Gespecialiseerde Magazines
Imago Magazine, Home and Trends
Partnernetwerk
Provinciale afdelingen van OKRA (30.000 leden), UNIZO (15.000 leden), NEOS (12.000 leden), Gezinsbond, Markant, …
De Zondag
Editie Brugge-Oostkust op 09/11, 16/11 en 23/11: drie keer 82.475 lezers
Knack Weekend Black
391.512 lezers
Radio 2 West-Vlaanderen
242.000 luisteraars per dag
Trends
145.000 lezers
Interieur- en Bouwbeurs Brugge
Krant van West-Vlaanderen
419.222 lezers
Focus-WTV
300.000 kijkers per dag
Gespecialiseerde Magazines
Imago Magazine, Home and Trends
Partnernetwerk
Provinciale afdelingen van OKRA (30.000 leden), UNIZO (15.000 leden), NEOS (12.000 leden), Gezinsbond, Markant, …